Avatar billede sims213 Nybegynder
28. april 2011 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bruger iPhone oplader strøm når den sidder i en stikkontakt?

Mener om den tager strøm, når den sidder i en stikkontakt, men hvor iPhonen ikke er sluttet til?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2011 - 22:50 #1
Ja.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2011 - 23:11 #2
Enig med John. Svaret er "ja". Men det er vel også et spørgsmål om hvor meget. Kan du mærke, at den er varm, når du rører ved den, så har du en lille sort hul, som du hælder penge i. Er den "kold", så gør det nok ikke noget særligt.
Avatar billede inglenook Praktikant
28. april 2011 - 23:27 #3
hvis kontakten er taendt: Ja
Hvis ikke: Nej
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
28. april 2011 - 23:52 #4
Det er det samme med alle telefon opladere, sluk kontakten
Avatar billede sims213 Nybegynder
29. april 2011 - 07:22 #5
Den er aldrig varm når den bare sidder i, men må nok hellere fortsætte med at tage den ud efter hver gang så :-)

Den første der lægger et svar, får pointene :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2011 - 18:26 #6
Tjah ... :)