Avatar billede refstrup Nybegynder
28. april 2011 - 21:03 Der er 3 kommentarer

windows 7 ultimate - home premium?

hej.

jeg min pc kører windows 7 ultimate som en prøve der kun virker i 30 dage, men jeg vil gerne til at køre windows 7 home premium.
jeg har hørt at man ikke at opgradere fra ultimate til home premium
så jeg ville lige spørge om jeg så kan lave en custom installation som man kan vælge i setup programmet ??

på forhånd tak :D
28. april 2011 - 21:20 #1
Velkommen til E. ...

Nej - der er 100% forfra med en 'ægte' WIN7 home DVD...
Avatar billede Red0z Nybegynder
28. april 2011 - 21:47 #2
Googlede lige muligheden.
Fandt dette, har ikke selv forsøgt funktionaliteten af programmet, men det kan være det hjælper dig uden om en lang reinstallation.

http://www.intowindows.com/downgrade-from-windows-7-ultimate-to-professional-or-home-premium-edition-using-windows-7-downgrader/
Avatar billede refstrup Nybegynder
28. april 2011 - 23:01 #3
hvis jeg har windows 7 home premium dvd´en kan jeg så lave en "custom" installation, uden at jeg skal boote det ude i BIOS?