Avatar billede andersbl Nybegynder
28. april 2011 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program/Script til at gå på hjemmeside og trykke på linkt og udfylde tekstbokse

Hej Eksperter
Tror desværre ikke der findes en let løsning, men vil prøve alligevel.

Jeg skal oprette en masse sider i SharePoint, hvor jeg vælger en template og bagefter skal oprette views, links mm. Det tager rigtig lang tid. Templaten kan desværre ikke indeholde alle de ting.

Derfor søger jeg et eller andet, som hvis jeg fx skriver et navn: Går den ind på siden, skriver navnet i tekstboksen, går videre vælger dropdown mulighed nr. 2, klikker på chekbox og trykker OK til sidst.

Alt et eller andet, der kan gå ind på en side, og udfylde nogle html indputs-felter ud.

Findes sådan et program?

Tak for alt hjælp :)
Avatar billede olf Nybegynder
28. april 2011 - 18:05 #1
Jeg har benyttet mig af Hot Keyboard som kan hentes her:
http://www.hot-keyboard.com/docs/record_help.htm

Det er måske ikke det bedste og det er ikke gratis, men det kan komme til at virke :-)

Alternativt søg på google: keystrokes record playback

Så kan det være du finder noget bedre.
Avatar billede andersbl Nybegynder
28. april 2011 - 20:16 #2
Har hentet programmet nu og kan se det har en optager funktion, som kan gøre præcis hvad jeg skal bruge.

Skrev teksten i et excel har, og kopierede siden. På den måde kan jeg ændre teksten i Excel og den gør præcis det samme, bare med en anden tekst.

Mange tak...
Nu skal arbejdet bare overbeviset at det er en god deal :)

Vil lede efter noget freeware
Avatar billede andersbl Nybegynder
29. april 2011 - 17:15 #3
Kan lige tilføje at jeg er faldet over autohotkey.com som er opensource og meget simpelt. Det kan næsten alt og mere end jeg skal bruge.