Avatar billede besida Nybegynder
28. april 2011 - 09:26 Der er 1 løsning

VBA kontroller og sammenhold tal i ark2 med tal i ark1

Hej

Er der evt. nogen der kan hjælpe med et forslag til et stykke VBA kode, som:

1)Sammenholder og kontrollerer tal i ark2 med tal i ark1
2)Markerer de tal i ark2, som ikke finde i ark1
3)Markerer de tal i ark2, hvor samme tal findes i ark1 flere,    bortset fra de tilfælde, hvor summen af de fundne tal, svarer til summen af samme tal i ark2. ( Altså kun hvis samme tal ikke fremgår samme antal gange i begge ark )

Har selv siddet og forsøgt lidt, men kommer ingen vegne, da jeg ikke rigtig kan finde ud af hvor jeg starte.
Håber i kan hjælpe.

Mvh DJ
Avatar billede besida Nybegynder
13. april 2012 - 14:04 #1
lukkes