Avatar billede Beach Mester
27. april 2011 - 11:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Postnummer oversigtskort

Står akut og mangler et detaljeret kort over postnummer 4100-4099 hvor jeg kan se grænserne for hvor de skifter.
Fandt et på PostDanmarks site for nogle år siden, men den kan jeg ikke finde der mere.

Nogle gode bud?

//B
Avatar billede Beach Mester
27. april 2011 - 11:30 #1
Mener 4100-4199 og ikke 4099:-)

//B
Avatar billede The_Buzz Novice
27. april 2011 - 11:36 #2
Avatar billede Beach Mester
27. april 2011 - 12:06 #3
The_Buzz--->
Har sendt dem en forspørgsel på om de kan lave et kort til mig elektronisk over området... Afventer svar fra dem inden jeg lukker tråden.
Avatar billede Beach Mester
27. april 2011 - 12:45 #4
Hmm Folia sælger deres kort gennem sumopix.com
Hvis de skal lave et kort til os print eller elektronisk over netop 41xx postområderne, tager det typisk over én uge og koster spidsen af en jetjager.
Så den mulighed er desværre ikke en option:-(

//B
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
27. april 2011 - 13:01 #5
Avatar billede Beach Mester
28. april 2011 - 00:46 #7
eclipse89-->
Jeg skal bruge det på et kort, ikke som tekst
Lefty--->
Samme kort som laves af Folia og sælges gennem Sumopix

Det jeg tidligere havde fingrene i var noget i samme stil som dette:
http://www.folia.dk/media/9411/odder-postdistrikt_483x352.jpg
Altså et begrænset udklip af det danske land begrænset til postnummer 41xx.

Dette kan både folia og scanmaps.dk godt lave, men det tager for lang tid, er alt alt for dyrt (over 10.000,-) og kan stadig kun laves som hardprint selv om jeg helst så det elektronisk (og vel bare kunne scanne billedet).

//B
Avatar billede Beach Mester
12. maj 2011 - 01:15 #8
Hmm.... Ikke rigtigt noget der kunne bruges.
Vores løsning blev at klippe en hulens masse screnshots sammen fra google maps og klippe klistre det hele sammen til et brugbart kort.

Takker for indsatsen drenge, men fik ikke rigtigt noget ud af det.

//B