Avatar billede zai-huei Praktikant
26. april 2011 - 19:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er denne pc god nok til at køre de nye spil?

Hej alle sammen.
Jeg tænkt mig at købe en pc til at spille spil på. Spil som call of duty black ops, crysis 2 og mange andre! (mest skydespil)
Men skal også bruges til skole brug (er på gym)
Pc info: HP Stationær
Type Processor    Intel Core i3
Antal kerner    2
Hastighed (GHz)    3,20
CPU Cache    512 MB L2 + 4 MB L3
Chipset    Intel H57
RAM Type    DDR3
RAM (MB)    4 096
Grafikkort type    ATI Radeon HD 6450
Dedikeret video hukommelse (MB)    1 024

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/HPG5384SC/hp-g5384sc-stationar
Avatar billede Blueeyez Mester
26. april 2011 - 19:18 #1
kig ved topdata.dk og mmvision.dk shg.dk komplett.dk HP er  ikke er mærke jeg har oplevet eller set noget godt af mht. spil.. du skal os huske og finde en god skærm;) Ellers kan det være der flaskehalsen er;)
Avatar billede zai-huei Praktikant
26. april 2011 - 19:21 #2
Har en 21,5" full HD skærm. Har en HP nu som kører okay, grafikkortet er bare skod! Så ville høre om den her er god nok?! :D
Men prøver lige at tjekke de andre (:
Avatar billede Blueeyez Mester
26. april 2011 - 21:41 #3
Hvis du vil købe den HP der så tjek den inde på HPs side havde engang købt en HP'er og på den kunne man ikke skifte graffikkort mm (Bios var låst en del) med det mener jeg at hvis du nu køber en fra de sider jeg har foreslået så kan du med stor sandsynlighed undgå et låst bios ikke at du skal OC din pc, men du får flere muligheder end dem som køber en HP har..
Avatar billede zai-huei Praktikant
27. april 2011 - 12:17 #4
Okay, de gode er bare ret dyre og endda uden styresystem! Men tror jeg vil finde én der inde! :)
Tak for hjælpen!
Avatar billede Blueeyez Mester
27. april 2011 - 15:37 #5
Her er en der kan bruges til gaming vil jeg sige: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200

Prisen er lav, du skal blot selv samle jeg vil mene det er pengene værd... men igen du kan jo altid finde spil der kræver mere og mere men fordelen her er du bruger 3k på 1 helt sæt og så kan du jo opgradere hen af vejen hvis du vil.. Og jeg ved godt det ikke er det sidst nye men jeg vil heller ikke sige at det er for dyrt til de penge der..
Avatar billede Blueeyez Mester
27. april 2011 - 15:40 #6
Jeg vil os lige tiføje at der følger ikke styre system med, men kig på guloggratis.dk evt. hvis du vil ha Windows 7 så vælg Home Premium højere er ikke nødvendigt jo lavere version desto bedre for xp spil virker ikke altid i windows 7 og har selv en Ultimate som jeg købte via en og nok fik jeg den til halv pris i forhold til snart, men jeg er ikke videre imponeret så jeg har stadig XP ved siden af på min stationær.. og du skal tænke på det er licenskoden der blot skal være iorden..
Avatar billede zai-huei Praktikant
27. april 2011 - 19:33 #7
Okay, det var virkelig en stor hjælp! Mange tak for det!! :) (Ikke sarkasme)
Hvordan giver man point eller det der, for det fortjener du ! :)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. april 2011 - 19:46 #8
Nu kan du give mig dem ;)
Avatar billede zai-huei Praktikant
28. april 2011 - 11:45 #9
Jeg fandt en pc inde på en af dine hjemmesider, vil lige høre hvad du siger til den? :)
http://www.dalgaard-it.dk/PartDetail.aspx?q=p:10500042;c:100142
Avatar billede zai-huei Praktikant
28. april 2011 - 11:47 #10
Og hvilken en af de to pc'er ville du købe (hvis du skulle vælge imellem en)?

http://www.dalgaard-it.dk/PartDetail.aspx?q=p:10500043

http://www.dalgaard-it.dk/PartDetail.aspx?q=p:10500042;c:100142