Avatar billede rp1972 Nybegynder
26. april 2011 - 11:27 Der er 9 kommentarer

Hjælp til redigering af en pdf fil med adobe acrobat x pro

Hejsa

Jeg har netop installeret ovenstående program, da jeg fik at vide at jeg kunne redigere mine pdf filer med det. I bund og grund er det rimeligt simpelt det jeg skal. Jeg skal fjerne Euro priser, og skrive danske priser istedet. Men hvordan gør jeg? - jeg kan altmuligt andet end lige nøjagtig at skrive det nye :)

nedenstående er der et link til et uddrag af det jeg skal redigere. dog har jeg ændret det til en jpg fil.

http://www.priskorn.net/pdftest.jpg
Avatar billede ploompe Nybegynder
26. april 2011 - 13:18 #1
hej
se her http://www.adobe.com/dk/products/acrobatpro.html
klik på Action Wizard.

m v h
Avatar billede rp1972 Nybegynder
26. april 2011 - 13:24 #2
Jamen tak. Men det er nu ikke lige det jeg søger.

Jeg vil have mulighed for at redigere det skrevne, og skirve noget andet :)
Avatar billede ploompe Nybegynder
26. april 2011 - 13:43 #3
ok mail den til mig på ploompe@yahoo.dk jeg skal nok gør dey for dig

m v h
Avatar billede rp1972 Nybegynder
26. april 2011 - 14:10 #4
Den er undervejs nu. Men som sagt, ville jeg jo gerne lige vide hvordan jeg skulle gøre det selv? så jeg også kan i fremtiden.
Avatar billede rp1972 Nybegynder
26. april 2011 - 16:42 #5
Mangler stadig svar. :(
Avatar billede falster Ekspert
26. april 2011 - 18:25 #6
Jeg har ikke X'ren, men tidligere.

Normalt bruger man Tekst Touch Up værktøjet til mindre rettelser.

Ved større ændringer anbefales det altid at redigere kildefilen (Word, Publisher eller hvad det nu er) og konvertere til pdf-igen.
Avatar billede falster Ekspert
26. april 2011 - 18:27 #7
Om redigering i X'eren

Redigering af PDF-filer

http://www.adobe.com/dk/products/acrobatpro/features.html#featureList3
Avatar billede ploompe Nybegynder
26. april 2011 - 21:01 #8
nitro pdf pro kan gøre det nemt
Avatar billede rp1972 Nybegynder
11. maj 2011 - 07:10 #9
ingen løsning endnu.

Det bedste jeg kan komme på, er at lave den om til word fil, og redigere her. Men det ødelægger en del.

Der må være en løsning i adobe acrobat x pro.