Avatar billede Pihl123456 Nybegynder
25. april 2011 - 22:30 Der er 5 kommentarer

Finder ikke windows!

Hej allesammen...... Min pc er gået i stykker eller halvt, jeg fik en virusefter en time genstartet computeren, men da den starte begyndte den at skrive den ikke kunne finde windows. Det blev jeg jo ikke glad for.... Når men nu har jeg fået en windows 7 cd, det skal lige siges at det var windows vista den hadet, når men er der på nogen måde jeg kunne få windows 7 på den, eller skal jeg bare have en ny pc?!?
Avatar billede Pihl123456 Nybegynder
25. april 2011 - 22:32 #1
Det er en acer
Avatar billede Laes Nybegynder
25. april 2011 - 22:37 #2
Kan den ikke startes i fejlsikret tilstand heller?

Ellers skulle det ikke være det store problem at smide Win 7 på den istedetfor.. Du skal bare smide cd´en i cd drevet og genstarte computeren.. Så booter den Win 7 op, og derefter giver det næsten sig selv.

Det kommer selvfølgelig an på om du har noget på Harddisken du skal gemme?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2011 - 17:01 #3
Avatar billede Pihl123456 Nybegynder
26. april 2011 - 20:57 #4
Den kan det svære ikke gå på fejlsikker tilstand for windows er helt slettet..... Men prøver at sætte wd7 i og genstarte den.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2011 - 17:28 #5
Hvis du installerer Windows 7 skal du ikke regne med du kan gendanne data bagefter. Hvis der er noget på disken du vil passe på er du nødt til at koble den på en anden pc ved hjælp af adapteren og få filerne ud. Data overskrives ved installation