Avatar billede SachaBebe Nybegynder
25. april 2011 - 18:47 Der er 9 kommentarer

skrivebordsbaggrund til windows 7 starter

Jeg har en Packard bell dots (notebook) med windows 7 starter
- og jeg har altid troet at man ikke kunne skrifte skrivebordsbaggrund, indtil at jeg så en anden i toget med samme computer som havde et billed på af ham selv..
og har nu læst mig frem til herinde at det kan lade sig gøre på nogle computere med en eller anden opdatering, men jeg kan ikke finde ud af det.
- så hvis der er nogle der ved om det kan lade sig gøre på en packard bell og måske ville forklare eller sende link ville det være super skønt (:

God dag til jer (:

//SachaBebe
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 19:41 #1
På windows 7 pro højreklikker man bare på skrivebordet.
Men Windows 7 starter er et skrabet program, som mangler mange funktioner. Så det skal ikke undre mig, om den funktion også mangler.
Om du så kan få et nyt billede på skrivebordet med en anden metode, det kan jeg ikke sige.
Ps. Et billede af ham selv? når der er så mange smukke kvinder:)
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 19:58 #2
Jeg har så googlet på det, resultatet ser sådan ud:

Thank you for visiting the Microsoft Answers Community.

In Windows 7 Starter you are not allowed to change the desktop background. You cannot even replace the default image with another one because the system compares the file hash of your desired background with the file hash of the default wallpaper.
You have to upgrade to a more complete version of Windows 7.

Ja det kan man sgu da kalde for skrabet. Surt desværre.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. april 2011 - 20:02 #3
Prøv at se her fra #22
http://www.eksperten.dk/spm/892126
Avatar billede ploompe Nybegynder
25. april 2011 - 20:11 #4
hej
du skal download den her http://www.mediafire.com/?mfga358t8zge3v5 og gem den på skrivebord og kør den som administrator, så kommer der en lille window med BROWSE klik som du skal klike på og vælge den billide du vil brug den som skrivebordsbaggrund,så skal du kllik på APPLY,den vil spørg om logge af det skal du bare gør,vuala
m v h
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 20:26 #5
Men Stardock My Colors skal jo købes, hvis man vil have andet end de få kedelige baggrunde.
Starter Wallpaper Changer.exe der står en advarsel:
Det kan skade din computer at hente denne filtype (.exe).
Om det så gør det ved jeg selvfølgelig ikke. ( er man spiller?)

Jeg har også set en recept på hvordan man ved at ændre registrering databasen, kan gøre det. Det tror jeg ikke er klogt.

SachaBebe, er det en mini computer til ca. 2000 kr. siden du har fået en skrabet windows?
Avatar billede ploompe Nybegynder
25. april 2011 - 21:07 #6
det er ikke stardock,,,og den er gratis prøv det selv.

m v h
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 21:15 #7
Jeg har ikke skrevet, at Starter Wallpaper Changer.exe er Stardock.
Har du selv prøvet det i
Windows 7 starter
og set det virke?
Avatar billede ploompe Nybegynder
26. april 2011 - 13:11 #8
ja det har jeg og den virker
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 13:48 #9
Ok, så må det jo være Microsoft som ikke kan finde ud af det.