Avatar billede bennyn Nybegynder
25. april 2011 - 14:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optage videosekvens via enkelt klik

Hejsa
Jeg har brug for input til en video "fotobox" som jeg ønsker at opstille til et arrangement.
Det er tænkt ligesom fotoboxene hvor man kan gå ind i en kabine . trykke en knap  - og så få et foto med sig.

Min opgave går på forslag til hardware der kan lave en lignende løsning, bare med video. Man skal kunne gå ind i boksen, trykke på en knap - og så få en given tid til at fortælle en historie foran et webcam - hvorefter den næste skal kunne gå ind.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2011 - 16:21 #1
Dell Webcam Central kan det - du skal bare sætte mus rigtigt, og kun give bruger mulighed for at venstre-klikke - kameras 'on-diode' lyser desværre hele tiden, så den kan ikke bruges til at vise 'optager nu'.
Hvis du har en knap/kredsløb, der kan trigge mus-venstre + en on/off diode samtidig, så har du noget brugbart.
Avatar billede bennyn Nybegynder
25. april 2011 - 20:56 #2
Hej Claes

Det forstår jeg ikke rigtigt. Kræver det ikke at det benyttes på en dell ??
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2011 - 08:25 #3
jo - du har vel et webkamera - se på den medfølgende software.
Avatar billede bennyn Nybegynder
25. maj 2011 - 08:22 #4
Fandt Ikke noget brugbart - lukker