Avatar billede mrchrun Nybegynder
25. april 2011 - 12:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem med recovery disk fra hp? fejl 1005

Hej alle jeg er ny herinde og håber meget på i har svaret på dette spørgsmål.

Jeg har bærbar hp dv5 1110eo hvor min harddisk pludselig stod helt af. Jeg fik reddet min data ved brug af ubuntu og har købt en ny harddisk + jeg har bestilt og modtaget et recovery kit fra hp til 300kr som skulle kunne opsætte den til hvordan den var fra fabrikken i tilfælde af f.eks. ny harddisk.

Ved brug af recovery disk starter den op og booter men går istå ved 17% hvor den konstatere at der er er en error 1005 kontakt hp support?? What to do??...Kiggede rundt på nettet inden dette spørgsmål men synes ikke jeg kan finde nogen konkret løsning.

Har ikke rørt ved ram eller noget kun harddisken er blevet erstattet med en større (500gb istedet for 250gb) og ikke af samme mærke. Men da jeg bestilte recovery cd'erne stod der ikke noget om at dette kunne betyde noget. Tror måske selv det kan være det..

Håber meget i kan hjælpe...på forhånd tak:)
Avatar billede ploompe Nybegynder
25. april 2011 - 20:39 #1
hej
der er 2 ting du skal gøre
1 skift boot i bios til 1st cd dvd 2nd harddisk.
2 fjern det ekstra ram hvis du har 2 og læg kun en af dem .
m v h
Avatar billede mrchrun Nybegynder
26. april 2011 - 18:07 #2
Tak for svaret... Det første jeg prøvede da jeg fik mulighed var at pudse de skiver hp havde sendt selv om der ikke var noget at se... Derefter lykkes det fra gang til gang at komme længere i processen indtil det 4-5 gang lykkedes helt. Herligt nu virker det...