Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
23. april 2011 - 18:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende lyd.

4 år gammel computer hvor højtaler-ikonet er krydset i et rødt feldt. Når jeg højreklikker på ikonet viser den helt normalt knappen til at skrue op og ned samt knappen til at til- og afkoble højtaler. Tilkoblet og skruet helt op. Har skiftet lydkort. Det var heller ikke det. ???
Avatar billede frem-ad Professor
23. april 2011 - 19:37 #1
Velkommen til. Husk og skrive hvilket styresystem for det skal stor set altid bruges.

Prøv og slette driverne til lyd, og så lad pc'en finde dem igen.
23. april 2011 - 20:24 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
24. april 2011 - 07:05 #3
Styresystemet er Vista.
24. april 2011 - 10:08 #4
... Kontropanel - "Egenskaber for lyd" - check alle settings...

---

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede 50573433 Nybegynder
25. april 2011 - 01:17 #5
Nedenstående er´for en XP, men Vista er nok cirka det samme.
--------------------------------------------------------------
Vælg "Kontrolpanel" > "Administration" > "Computeradministration" > "Enhedshåndtering"

Se om der er nogen fejl under "Enheder til lyd, video og spil", der er også vist en højttaler.

Lad os høre nærmere
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
25. april 2011 - 11:18 #6
Alle settings er normale.
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
22. juni 2011 - 05:47 #7
ADS Instant HDTV PCI
Enheden kan ikke starte(kode 10)
"Har opdateret driver"

High Difinition Audio.
Enheden virker korrekt.

Ovenstående enheder findes.
Jeg er ved at lære at leve uden lyd :)

Mvh ChrisDJ
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
04. november 2011 - 19:00 #8
Har skrottet min pc grundet generel disfunktion.
Kan jeg dele div. point mellem de indlæg der har forsøgt at hjælpe mig?

mvh ChrisDJ
04. november 2011 - 22:01 #9
Ping...

(Deles mellem flere ...)