Avatar billede Mrbungle Nybegynder
23. april 2011 - 11:33 Der er 4 kommentarer

Recovery af filer i telefonens interne hukommelse.

Jeg skal have gendannet/lavet en data recovery af min telefons interne hukommelse. Dvs. IKKE hukommelseskort. Men den interne hukommelse på telefonen. Hvordan gør jeg dette?

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede ploompe Nybegynder
25. april 2011 - 21:02 #1
Avatar billede Mrbungle Nybegynder
03. maj 2011 - 14:29 #2
Nej, er en Nokia og SonyEricsson.
Avatar billede Erik K Ekspert
18. juli 2024 - 17:00 #3
Jeg går ud fra at begge telefoner kører med Android OS.
Hvis ja, og du sikkerhedskopierer dine telefoner til en Googlekonto, så kan du
gendane fra en Google-sikkerhedskopi:

Gå til Indstillinger > System > Sikkerhedskopiering på din telefon.
Se under "Sikkerhedskopieringsdetaljer" for at se, hvilke data der er sikkerhedskopieret, og hvornår den sidste sikkerhedskopiering fandt sted.
Tryk på "Gendan data" for at gendanne din sikkerhedskopiering til din telefon.

Jeg er næsten sikker på at din Nokia automatisk gemmer sikkerhedskopier hos Google. Det har de brugt de seneste mindst 6 år og de har ikke en egen Nokia sikkerhedskopiering.
Hvordan det ser ud med Nokia, ved jeg ikke, men på f. eks. en Samsung skal man selv vælge at gemme hos Google, da de ellers kan gemme på en Samsungkonto.
Avatar billede Erik K Ekspert
18. juli 2024 - 17:02 #4
Hov - havde ikke bemærket at tråden var fra 2011.
Hvorfor dukker den op, når der ikke har været aktivitet på tråden siden da?