Avatar billede Mikuela Nybegynder
23. april 2011 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Flash galleri

Hej
Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg skal lave et galleri. Jeg havde tænkt mig, at billederne skulle komme frem når man kørte med en vandret scroller, men det er vidst svært?
Jeg har derfor overvejet idéen om en "karussel-funktion", så billederne kører i ring. Nogen der har en god tutorial eller andre idéer? Ville være en kæmpe hjælp - actionscript 3.0!
23. april 2011 - 20:41 #1
Velkommen til E. ...

Nok er det ikke [Flash], men kig lige på ->
www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/indexb.html
Avatar billede Mikuela Nybegynder
24. april 2011 - 00:01 #2
Det skal desværre være i Flash
Avatar billede juni2011johnny Nybegynder
04. juni 2011 - 17:37 #3
Har du har ses på www.developphp.com - ham Adam har nogel ret gode tutorials i actionscript 3.0

Her er f.eks. hvordan man laver et galleri i CS3:
http://www.developphp.com/Flash_tutorials/show_tutorial.php?tid=36