Avatar billede flar Nybegynder
23. april 2011 - 07:32 Der er 2 kommentarer

Ny bærebar

Skal købe ny bærebar, men ved ikke hvad jeg skal købe. Min tanke var, at købe en med i3 processer evt. Lenovo Thinkpad Egde, men har set der er kommet en nye Intel Processer (Sandy Bridge).
Jeg kan ikke finde nogen bærebar med den nye processer? - Har læst at den nye processer skulle være super hurtig og kan kryptering.

Er der forskel på i3 og i5 ud over hastigheden?.

Mit behov er e-mail, Word og Excel, surfe på nettet, billeder, og ønsker lang batteritid.
Avatar billede 72eren Nybegynder
23. april 2011 - 09:28 #1
Sandy Bridge i bærbare har jeg set hos Novadata. Men hvis dine behov er som nævnt, er det så ikke lidt som at skyde gråspurve med kanoner? De behov du nævner kan snildt opfyldes med ældre processorer.
Avatar billede niels95 Nybegynder
08. maj 2011 - 00:13 #2
Flar det er dyrt men kan klart anbefale en mac. Der vil du få opfyldt alle dine krav. Den er både hurtig og har altid det nyeste af det nyeste processer.