Avatar billede plhn Nybegynder
22. april 2011 - 12:54 Der er 1 kommentar

AceSEF problem med joomla

Hej eksperter,

Jeg sidder og arbejder lidt med URLer i aceSEF til joomla. Problemstillingen var at mine urls eksempelvis så således ud:

side.dk/article-category/titel-hentet-fra-alias/itemid-xx

Idet urlerne automatisk blev genereret, antog jeg at det var nogle indstillinger jeg skulle rode med for at få urlen til at se således ud:

site.dk/titel-hentet-fra-alias

Jeg fik slået itemid delen fra således at den nu kun inkluderer kategorinavnet fra hver artikel, jeg kan dog ikke helt gennemskue hvordan jeg slår det fra således at URLen kun bliver dannet ud fra titlen eller aliaset som artiklen har fået - og dermed ikke inkluderer kategorien.

Nogen der kan hjælpe:)?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
23. april 2011 - 10:11 #1
Jeg kan anbefale dig at tage et kig på SH404SEF i stedet for, her kan du 100% styre formen på dine URL's