Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 00:27 Der er 6 kommentarer

Søger HTML programmør til hurtigt arbejde. LIGE NU!!

Søger en programmør til HTML5. Skriv til indlægget hvis du er, så vil jeg notere dig. Jeg har et design som skal laves i html. Andet er det ikke. Hvis du kun kan programmere i HTML4, kan det også være interessant. Vil gerne have et par stykker, dvs. 2, at sammenligne med, pris mæssigt. Jeg har fundet 1-2 på mit andet indlæg og søger derfor bare 1-2 herinde som jeg kan sammen ligne med, og derfra, vælge den billigste.

Mit andet indlæg beskriver også flere ting, men jeg har begrænset mig yderligere i første omgang, da jeg ikke pt. har så meget at gøre godt med. Så i alt HTML5 programmering. Designet er lavet i Adobe Photoshop, så det er en fordel hvis man har det, men ikke et krav.
Avatar billede wanze Nybegynder
22. april 2011 - 02:00 #1
Kontakt mig via sidens post-funktion.
Avatar billede phillips Nybegynder
22. april 2011 - 08:01 #2
Kontakt mig gerne via post her eller på min hjemmeside.
Avatar billede danco Nybegynder
22. april 2011 - 18:45 #3
Hvis du kontakter mig her og nu kan jeg leverer det færdige html til dig indenfor ganske få timer til en pris du næppe finder billigere.
men du kan kontakte mig herinde via sidens post funktion.

Men jeg forstår dog ikke hvorfor det lige skal være HTML5. Standarden er ikke endeligt defineret og browserer fortolker derfor ikke tags ensartet.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. april 2011 - 14:30 #4
Hej.

Du er velkommen til lige at kontakte mig, så kan vi lige snakke lidt om tingene. Jeg arbejder som pro freelance programmør/designer og har styr på alt i både kode og grafik. Du kan kontakte mig igennem min hjemmeside www.mwmstudio.dk.

Mvh.. Mwm
Avatar billede egmose Novice
11. maj 2011 - 13:00 #5
Hjælper gerne for en lille pris, hvis det ellers må bruges til reference ;) Kontakt mig her på postsystemet eller megmose@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2011 - 07:12 #6
test