Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
21. april 2011 - 22:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender et fedt foto redigerens program?

Hej tænkte om der er nogen der kender et foto program hvor man kan lave seje effekter om sådan nogle ting?
Avatar billede vKildevand Nybegynder
21. april 2011 - 22:29 #1
Photoshop - helt klart, men det koster. Hvis du går op i det, så ja, så er det Photoshop.

Et SKIDE godt gratis program, ville være Paint.net, som du kan få på paint.net :-)
Avatar billede Weberen Nybegynder
21. april 2011 - 23:02 #2
Hey, ja Photoshop er genialt, men ellers hvis du er ny og skal igang kan du se lidt nærmer på GIMP som er gratis :)
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 23:17 #3
GIMP som #2 skriver ellers er der også PhotoShop Elements, kan meget af det photoshop kan men ikke det hele, men så koster det også mindre :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2011 - 23:24 #4
Avatar billede Rosenborg Praktikant
21. april 2011 - 23:44 #5
Som grafiker vil jeg helt sikkert stå ind for photoshop og Illustrator hvis det er vektor du leder efter...

Ja det er korrekt at de programmer koster penge, men på den anden side er det også dem som er mest udbredt, du vil finde hjælp og guide samt tutorials til dem over alt på nettet.

Hvis det er kan du altid gå ind på adobe hjemmesiden og hente en prøve version som giver dig fuld brug af programmet i 30 dage hvis jeg ikke tager fejl. Derefter kan du så beslutte dig om det er pengene værd..

Det skal dog siges, at det tager tid før du kan de samme effekter som mange andre, det er ikke bare at trykke på 2 knapper og så har man resultatet som man søger, alt tager tid. Øvelse gør mester...

Held og lykke :) Og god påske
22. april 2011 - 09:52 #6
www.pensionistedb.dk/photofiltre_intro.htm !!!
www.pensionistedb.dk/Photofiltre.htm

Kan meget mere end du tror.
Free
DK sprog pakke
Mange DK guide's i ovennævnte
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2011 - 12:30 #7
mikkeljm123 Hvad skal det bruges til? Hvis det bare er til hjemmebrug er Photoshop måske lidt overkill ifht. prisen og hvad det kan.
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
23. april 2011 - 13:10 #8
Tak for alle de fede programmer men det er nu mest til hjemmebrug så photoshop er nok lidt for dyrt. Det er nok mere noget gratis jeg leder efter?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:16 #9
Der er jo stillet forslag, men dem har du overset???
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:17 #10
Kig #4 og #6
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
23. april 2011 - 13:21 #11
Okay... Hvem du om #6 er bedre end #4??
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:26 #12
De er jo gratis, så hent og prøv begge.
23. april 2011 - 20:22 #13
#6 (PhotoFiltre)
* DK sprog
* Mange Guides ved nævnte Link
* Vil mene der er flere "seje" efekter" end PSP ...
* Fylder en hel del mindre
* Bruger mindre 'kræfter'
* Gratis
23. april 2011 - 20:23 #14
(Skal du vide mere i denne tråd ?)