Avatar billede regnfrakker Nybegynder
21. april 2011 - 21:27 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se mine filer!?

Hey alle.

Har lige haft virus på min computer.
Har overført alle mine dokumenter osv. til en ekstern HD,
Hvis jeg højre klikker på mine mapper på den eksterne, står der hvor mange filer jeg har liggende, og mapperne fylder det de skal i MB, men når jeg går ind i mapperne er der intet at se, har også prøvet at komprimere mapperne i Winrar, der kan jeg sagtens se mine filer, men hvis jeg ekstrakter dem ud igen, er der stadigvæk intet at se.

Det er vildt mærkeligt ! hvad gør jeg ?
21. april 2011 - 21:36 #1
... du kunne jo eksempelvis følge op på dine tidligere stadig åbne spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/regnfrakker Point ude: 1.230 ? (Velkommen på top 10 listen *S*)

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Som du har fået at vide flere gange før...)

---

Derefter kan det være at der kommer nogle fiduser...
Avatar billede pstidsen Novice
21. april 2011 - 21:47 #2
Start med at lade være med at lave to spørgsmål og følg op på de gamle! Luk det andet! http://www.eksperten.dk/spm/937239

Prøv din HD i en anden pc.
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
21. april 2011 - 22:19 #3
karise_larry, Takker d vil jeg gøre :)

Pstiden, slap af, det er lang tid siden jeg har været herinde, troede ikke mit spørgsmål var blevet oprettet.
Avatar billede pstidsen Novice
21. april 2011 - 22:24 #4
som om jeg er "hårdere" end karise...
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:30 #5