Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. april 2011 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lav rigtig tv

hej jeg kunne godt tænke mig at lave min egen tv kanal sådan så man kunne se den på et rigtigt tv med antenne hvordan gør jeg det?

jeg har en antenne til computeren men ved ikke om den kan sende tv ud.
21. april 2011 - 11:37 #1
....antenne til computeren men ved ikke om den kan sende tv ud... - NEJ det skal du ikke forvente...
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 14:43 #2
Er nu heller ikke så sikker på det er lovligt at sende tv signaler ud i luften......
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. april 2011 - 16:48 #3
nå okay det er ærgeligt hvis det ikke er :(
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. april 2011 - 16:51 #4
men hvis det ikke er ulovligt hvordan så?
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:21 #5
Umiddelbart vil det være meget dyrt, så mit bedste bud vil være du skal måske kigge imod webtv, hvilket har mange muligheder.....

Det der nok stiller de største krav er internetforbindelsen.....

Men har du fiber er du godt hjulpet, så skal du bare finde et program der kan sende en stream (media server)......

Så alt efter hvad kvallitet du vil sende i kan du bruge alt fra billigt webcam til dyrer digitale video cams.......

Men går du igang med det så er der også mange andre ting der skal være på plads, så som coda til musik osv.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
21. april 2011 - 17:27 #6
jeg har 4 Mbit internet er det godt nok
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:42 #7
Det rækker nok ikke til meget mere end webcam stream, tror du skal kigge på noget 30/30 fiber - det er din upload der er vigtig
Avatar billede wowdancing Nybegynder
28. maj 2011 - 16:52 #8
lukker