Avatar billede tpd Nybegynder
20. april 2011 - 15:18 Der er 5 kommentarer

Har fået ny skærm.. HJÆLP !

Hej eksperter !

Jeg har haft en skærm, som kunne klare store opløsninger og mange hertz, men har nu fået ny TFT skærm som ikke kan klare de store opløsninger og hertz, så ligeså snart den skal til at vise Login vinduet i XP, så siger den at den ikke understøtter.. Hvad gør man så for at ændre opløsningen og hertz, nu hvor jeg har smidt min gammel skærm væk ?.. Kan godt komme ind i fejlsikker tilstand..

MVH

Simon
Avatar billede magic-mouse Novice
20. april 2011 - 15:26 #1
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Advanced-startup-options-including-safe-mode

Tryk F8, vælg Enable low resolution video (640 × 480)
og så ændre du opløsningen når du er inde.
Avatar billede magic-mouse Novice
20. april 2011 - 15:28 #2
PS. hvis den advanceret menu ikke kommer frem prøv at trykke F8 2x hurtigt ved start istedet.
Avatar billede tpd Nybegynder
20. april 2011 - 15:41 #3
Mange tak .. Hvordan er det jeg giver dig point så? Tusind år siden jeg har været herinde sidst :)
20. april 2011 - 16:37 #4
...Tusind år siden jeg har været herinde sidst ... - Ja det kan man godt se ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/tpd Point ude: 545 ?

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede magic-mouse Novice
20. april 2011 - 20:53 #5
Jeg lægger et svar sådan her :)
og du trykker på check boksen og acceptere pointsne.