Avatar billede LatzeH Nybegynder
19. april 2011 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny Gamer Stationær

Hej.
Jeg skal snart konfirmeres, og jeg skal have en PC i gave.
Det skal være en stationær pc, som skal kunne køre alle de nyeste spil (Black Ops, BFBC2 osv.) Mit budget vil ca. komme til at lægge på omkring 6000 kr. PC'en vil kun blive brugt til gaming, så der skal helst ingen unødvendige funktioner være.
Avatar billede servais Nybegynder
19. april 2011 - 17:18 #1
Hej LatzeH,
Du er velkommen til at finde inspiration på denne side: www.trendycom.dk , de har nogle maskiner til formålet
Avatar billede LatzeH Nybegynder
19. april 2011 - 18:49 #2
Ville midend pc'en være god nok?
Avatar billede Flagstng Nybegynder
19. april 2011 - 19:21 #3
Hvorfor laver du 2 af de samme spørgsmål? Det duer ikke.

Men en mid-end ville sikkert være fint nok. Grafikkortet er ok, selvom processoren kun er en i5.
Avatar billede servais Nybegynder
20. april 2011 - 15:56 #4
Som udgangspunkt kan du faktisk "nøjes" med en low end, da den sagtens kan køre black ops osv. i højeste kvalitet.
Avatar billede Weberen Nybegynder
21. april 2011 - 00:25 #5
Hey du, hvis du ser nærmer på denne her side vil du helt sikkert finde hvad du har brug for, Fedt design og computer i top-gaming klasse. http://www.sharkgaming.dk/computere.html
Avatar billede LatzeH Nybegynder
07. maj 2011 - 13:10 #6
http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-x1090-edition-konfigurer.html

Ville jeg kunne få en til at sætte pc'en op bedst muligt til en pris på ca. 6500 kr.? (Med Windows 7)
Avatar billede LatzeH Nybegynder
21. maj 2011 - 21:45 #7
HAr lige købt en ny pc :)
En stationær med følgende system rating fra Windows 7:
Processor: 7,5
Hukommelse (RAM): 7,6
Grafik: 7,8
Spilgrafik: 7,8
Primær harddisk: 5,9

Den kostede 7500,-

Tak for al hjælpen allesammen :)