Avatar billede Tolkeservice Nybegynder
19. april 2011 - 10:17 Der er 1 kommentar

Program til tolkebureau

Kære Eksperten medlemmer,

Jeg har et tolkebureau som er under stor udvikling og opgaverne har vokset meget hurtigt. Den er nået til et niveau hvor jeg simpelthen bruger alt for meget tid på den samme handling. Derfor har jeg nu brug for en mere avanceret program til at håndtager bestillinger fra kunder, genkender oplysninger ved uddelegering af opgaver, sortere efter tolke navn/sprog/ID nr., eller kunde navn og fakturere i sidste ende uden at jeg skal indtaste samme oplysning ingen for hver gange jeg skal nogen af det samme.

Nogen som har eller kender en program, eller måske kan/vil udvikle én til os, er meget velkommen til at skrive til mig på ta@translationteam.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2011 - 10:27 #1
Du bruger åbenbart for lidt tid til at læse regler og lignende.