Avatar billede Tolkeservice Nybegynder
19. april 2011 - 10:17 Der er 8 kommentarer

Program til tolkebureau.

Kære Eksperten medlemmer,

Jeg har et tolkebureau som er under stor udvikling og opgaverne har vokset meget hurtigt. Den er nået til et niveau hvor jeg simpelthen bruger alt for meget tid på den samme handling. Derfor har jeg nu brug for en mere avanceret program til at håndtager bestillinger fra kunder, genkender oplysninger ved uddelegering af opgaver, sortere efter tolke navn/sprog/ID nr., eller kunde navn og fakturere i sidste ende uden at jeg skal indtaste samme oplysning ingen for hver gange jeg skal nogen af det samme.

Nogen som har eller kender en program, eller måske kan/vil udvikle én til os, er meget velkommen til at skrive til mig på ta@translationteam.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2011 - 10:28 #1
Du bruger åbenbart for lidt tid til at læse regler og lignende.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2011 - 10:35 #2
lad nu lige folk komme indenfor... velkommen tolkeservice!~)

Jeg vil tro at det michael taler om er, at der er en sektion for opgaver!~)
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2011 - 10:44 #3
Det jeg taler om, er at man læser reglerne, som jeg skrev. Samme spørgsmål er oprettet 4 gange lige efter hinanden. Visse folk kalder det for spam.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2011 - 10:54 #4
Ja, det havde jeg ikke set, men jeg må indrømme, at jeg ikke selv læser alle regler, når jeg tilmelder mig et netsted!~)

...så kan man jo diskutere fornuften i det...
Avatar billede Tolkeservice Nybegynder
19. april 2011 - 10:56 #5
Jeg undskylder mange gange hvis det opfattes som spam, men det var kun og udelukkende fordi jeg ikke kunne beste mig for hvor den skulle indsendes, og fordi jeg synes at den vist passede ind på flere steder.
Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
19. april 2011 - 11:56 #6
Der kan på sigt komme større problemer hvis reglerne ikke læres og det samme med at oprette samme spørgsmål under flere kategorier. Dette problem ville især vise sig når andre søger på emner, og dermed skal bladre igennem ekstra mange indlæg og oftes opgiver ogstiller samme spørgsmål igen og igen. :-)
Avatar billede repox Seniormester
19. april 2011 - 20:24 #7
#4
Hvordan kan man diskutere fornuften i ikke at sætte sig ind i regler for noget man vil anvende?
Avatar billede neoman Novice
19. april 2011 - 21:08 #8
@Tolkeservice

Lidt ironisk, at EFTER at du har fået påpeget, at du er gået lidt galt i byen, så har du tydeligvis stadig ikke gidet hverken at læse reglerne eller rette noget, men har blot hostet op med en masse irrelevante forklaringer.

Ikke just den bedste reklame for dit firma.