Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Infarød

hejsa
jeg ahr en palm IIIe med et infarød øje
så vil jeg høre om man kan kopier en anden infarød ting eks. en fjernbetjening, til tv eller cd.
Jeg har hørt man kan men hvordan???
Avatar billede jasber Nybegynder
31. juli 2001 - 12:06 #1
Ja, det kan man godt. Det kræver dog at man loader et program på sin Palm som kan emulere remotes. Dog skal du vide at rækkevidden på en Palm ike er særligt god, så derfor skal du ikke umidelbart regne med at du kan få noget brugbart ud af det (det er mine erfaringer).

Vender tilbage med navn på program om lidt (hvis jeg kan finde det)
Avatar billede jasber Nybegynder
31. juli 2001 - 12:09 #2
Du skal bruge det software der heder \"OmniRemote\". Du kan finde det her:
http://www.pacificneotek.com/downloadMost.htm

Jeg faldt også lige over en artikel om emnet:
http://www.techtv.com/screensavers/answerstips/story/0,23008,2471802,00.html

Måske du har bedre held med det end jeg havde i sin tid (er et par år siden jeg prøvede)
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
31. juli 2001 - 12:09 #3
Ja, det kan man godt:
http://www.eurocool.com/redirect/index.php/OmniRemote.zip?zip=6762

Det er dog begrænset hvor brugbart det er, da rækkevidden ikke er særlig stor.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 12:10 #4
prøver det nu
vender tilbage senrer med et svar
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 12:59 #5
nu har jeg fået det til at virke, jeg har fået den til række ca. 5 meter, men jasper var hutigst til at svare, så derfor får du pointene.
Tak for hjælpen
Avatar billede jasber Nybegynder
31. juli 2001 - 13:52 #6
Takker for point :)
Avatar billede fun Nybegynder
01. august 2001 - 17:09 #7
fy fy skamme.
Martin du ved godt at du ikke må lege med dine forældres fjernbetjening.
Ha ha ha.
Thomas
Avatar billede jensb Nybegynder
01. august 2001 - 17:11 #8
når nu du har fået fjernebetjening i din PDA, så er her et lille tip.

Hvis du bruger AvantGo, så kan du få TV-programmet gennem 1klik.dk... Så kan man bare kaste sig ned i sofaen med sin PDA, og så er der ellers kontrol over underholdningen.