Avatar billede AmILove Nybegynder
17. april 2011 - 17:55 Der er 8 kommentarer

Prof Hjemmeside Tjen penge

Hejsa allesammen jeg søger en der kan finde ud af noget med hjemmeside i skal lave en habbo fansite for mig. Der er 400kr på bordet + 200point for at lave fansite'et. I kan høre mere om det hvis i er intereseret
Avatar billede keysersoze Guru
17. april 2011 - 18:09 #1
prof og 400kr hænger ikke helt sammen - og der må heller ikke både udloves point og penge her på eksperten. Jeg tror det bedste du kan gøre er enten at finde en at lave dette sammen med eller selv gå ud og kigge på de mange gratis færdig-systemer der findes (wordpress, composite, joomla, umbraco...) og finde et passende design til på en af de mange template-sider.
Avatar billede AmILove Nybegynder
17. april 2011 - 18:16 #2
Fint så får man ingen point keysersoze er du så tilfreds!
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 18:35 #3
En prof side til 400 kr.!? Altså hvad regner du med? For 400 kroner kan du få to timers arbejde og på to timer kan man lave en forside samt nogle få undersider. Er det kun det? Så er det ikke prof, men så kan jeg godt lave det gratis.

Skriv mere om hvad du kræver. Hvis det bare er html og css kan jeg som sagt godt lave det gratis (og hvis det ikke tager 100 år).
Avatar billede vulkanen123 Nybegynder
17. april 2011 - 18:37 #4
jeg er interreseret, hvis det er. Skriv til jesperkaae95@gmail.com
Avatar billede AmILove Nybegynder
17. april 2011 - 18:38 #5
ok
Vulkanen123
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:31 #6
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. december 2011 - 20:57 #7
Hvorfor ikke bare sætte en WordPress side op?
Har du ikke kendskab, til WordPress kan du se her, hvordan en side ser ud som bliver styret af WordPress.

- www.edinm.dk

Det er mega let at redigere i, vil du have jeg sætter det op for dig? Så skriv til www.edinm.dk
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. december 2011 - 23:47 #8
Inde på hovsa. Der kom jeg til at skrive, link til min blog igen.
- E-mail: edinm@live.dk