Avatar billede mikester Nybegynder
17. april 2011 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pludselig langsom overførselshastighed

Langsom overførselshastighed

Hej eksperter

Har lige rodet med mit HTPC setup. Har kørt upåklageligt lige indtil nu. Hvis jeg overfører en fil falder hastigheden fra ca8 mb/sek til 1 mb/sek efter 30 sek.
Før kunne jeg overføre med omkring 50 MB/sek.............
Nogen der har en ide om hvorfor dette ligepludselig vil drille?

Det er 2 PC'ere der er forbundet til en Linksys E2000 router via. Cat6 kabel - som sagt, så kørte det - indtil igår!

Når jeg ser netværket i Windows 7 (som de begge kører) kan jeg se begge computere. Heller ikke noget problem at surfe rundt i shares - men lige så snart der skal overføres, så dør hastigheden!!!! belastende

Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om jeg selv har lavet ændringer - hverken hardware eller software mæssig.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2011 - 17:07 #1
En tanke: Opdateringer til styresystem?

En anden tanke er at du måske havde fået mere kvalificeret hjælp hvis du tog dig lidt af de gamle spørgsmål der ikke er afsluttet. Du kan se dem under din profil under oprettede spørgsmål.
Avatar billede mikester Nybegynder
17. april 2011 - 21:04 #2
Det er jo ligesom ikke min skyld når folk ikke smider svar - selvom jeg har skrevet (Se bare på den fra 2004)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2011 - 06:18 #3
Nej men så venter man et par dage, og så lukker men dem selv. Så har de måske afmeldt overvågning af tråden.