Avatar billede blister09 Nybegynder
15. april 2011 - 17:10 Der er 3 kommentarer

Windows 7 problem

Hej Eksperter.

Jeg har lige installeret windows 7 på min lidt gamle bærbar, som før havde vista. Den kørte fint et par dage men nu står der "ONYWB is compressed" efter windows logoet "loader" når jeg trykker på start. - altså inden den overhovedet er startet op. så står der bagefter "press ctrl + alt + delete to restart" .. når jeg restarter gør den det samme.

Hvad gør jeg her?
og hvad er ONYWB?

Mange tak (:
Avatar billede milter Ekspert
15. april 2011 - 17:43 #1
Prøv at kigge på linket herunder. Løsningen findes måske i forslaget fra "gregrocker"

http://www.sevenforums.com/general-discussion/94571-wgmiu-compressed-press-ctrl-alt-delete-message.html
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2011 - 19:12 #2
Kan du komme til at køre i fejlsikret tilstand?
Tryk gentagne gange F8 under opstart.
Hvis du kan kan du prøve at systemgendanne til før problemet opstod.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2011 - 20:15 #3
hvad skete med denne her?