Avatar billede mrelvis Nybegynder
15. april 2011 - 16:02 Der er 5 kommentarer

vista opgradering til win 7 til pc uden styresystem

hej xperter

jeg ejer allerede en pakke hvor der står opgradering fra vista til windows 7. spørgsmålet er bare om jeg kan installere denne på en pc uden styresystem, så jeg ikke behøver bruge 700 kr på et nyt styresystem
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2011 - 16:47 #1
ja det er sikkert en OEM version

min kone fik en acer med vista og modtog en opgradering til win 7 og det var en OEM version man kan installere fra scrath

du sætter dvd i og booter op på den og gør følgende

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

m.v.h
Avatar billede mrelvis Nybegynder
15. april 2011 - 18:25 #2
tak men jeg forstår ikke rigtig det med at brænde den ned, altså skal jeg brænde den hvis jeg allerede har cd`en?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2011 - 07:20 #3
hvis du allerede har en booter du op på den og følger anvisningerne i linken

m.v.h
Avatar billede mrelvis Nybegynder
16. april 2011 - 10:50 #4
ok mange tak
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2011 - 11:03 #5
du skal bruge kommentar til at oprette spørgsmål med
svar er KUN til lukning af spørgsmål hvis DU ikke opnår noget

hvis du vil bede vedkommende om et accept beder du den/dem om at lægge et svar du markerer

var det en løsning du kunne bruge lægger jeg et svar til lukning af spørgsmål