Avatar billede madseman Nybegynder
14. april 2011 - 17:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Start af opgave ved forbindelse til anden computer

Setup: PC 1 og PC2

Hvordan kører jeg en oprettet opgave/task fra opgavestyringen i Win7 på PC 1, når der oprettes forbindelse til en PC 2?
Kan det lade sig gøre?

Opgaven skal altså kun køre når der oprettes forbindelse mellem PC 1 og PC 2.

Jeg har prøvet at kigge i Event men synes ikke jeg kan finde nogen Event ID der er kun kommer ved forbindelsen til PC 2.
Avatar billede madseman Nybegynder
15. april 2011 - 04:18 #1
Jeg lavede en .bat fil i stedet for.
Var egentlig også bedre for der kan jeg køre det hele fra, og med de kommandoer/switches jeg skulle bruge.

Så det hele virker egentlig ok, men mangler den sidste kommando, hvor den skal starte en .bat fil på PC2 fra PC1.

Er ved at kigge på PsExec, som jeg tror kan klare det?
Avatar billede madseman Nybegynder
29. april 2011 - 00:56 #2
PsExec gjorde jobbet.
Lukker