Avatar billede Sarsten Nybegynder
14. april 2011 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Umbraco / NopCommerce dankort

Hej eksperter

Jeg har lige været inde og researce lidt på en Umbraco løsning med NopCommerce CMS webshop system, men har meget lidt erfaring med det, jeg kan se det er nemt at skifte theme og man selv kan udvikle i C#, og det er meget fint.

Men jeg er lidt på herrens mark med hensyn til

Dankort / Visa kort implementering samt hvordan man lige administrerer med postdk. Det nuværende er et betalings CMS system og kort og godt føler jeg mig låst på hænder og fødder og så går opdateringer alt for langsomt og jeg tror at min klient mister penge på at bruge dette system.

Er det noget man bør vide om NopCommerce med hensyn e-mail administration, dankort, danske kroner eller andet nyttigt?

Tips tak, bare smid et svar i stedet for en kommentar så jeg husker at give jer point

God dag
Avatar billede agermose Nybegynder
14. april 2011 - 17:23 #1
mht. dankort,visa m.fl. så kan du , hvis du ønsker at bruge Conviator' gateway, downloade et plugin til NopCommerce der integrerer den del.

du kan også tage fat i www.svanholt.dk og tage en snak med dem om hvordan de kan hjælpe.
Avatar billede Sarsten Nybegynder
29. april 2011 - 00:23 #2
Tak smid et svar
Avatar billede tommy_c Nybegynder
13. maj 2011 - 13:01 #3
nopCommerce 1.9 kommer med færdige moduler til QuicPay og Dibs som har Dankortbetaling(læs mere: www.quickpay.dk / www.dibs.dk), det er ret simpelt at sætte op.

I nopCommerce kan du selv vælge hvilken valuta som skal være primær f.eks. DKK og andre er så sekundære f.eks. Euro, pund osv.

Jeg har selv lavet et par webshops i nopCommerce og kan klart anbefale den. Se eventuelt en demoshop her www.werotech.dk

Du kan nemt sætte forsendelser og fragtudregninger op til PostDanmark.

Mvh

Tommy
Avatar billede SoerenLaursen Nybegynder
14. marts 2013 - 15:51 #4
Hej

Kom du videre med dit projekt med Umbraco og NopCommerce Ecommerce ehandel...

Ellers prøv at tjekke http://www.nosunset.com/da/procloud