Avatar billede nilsen Nybegynder
13. april 2011 - 20:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sen åbning af office programmer

gd
I en relativt ny pc - med 6gb ram - 1 tb hd (hvorav kun 10pct er i brug)tar det ca 25 sekunder at åbne et word/excel dokument, eller i det hele tatt at starte word el. excel. Det drejer sig om office 2007 til hjemmet og studiet.
Jeg har samme program indstalleret på en annen pc - der tar det ca 1 sek. at åbne disse programmene.
Hva kan dette skyldes??
mvh
Nilsen
13. april 2011 - 20:53 #1
... Der er en [Repair / Diag] mulighed, der hvor M$ Office Programmer's genveje i startmenen er ...
Find den og kør den og følg menuen...

(Har en mistanke - men husk også www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/nilsen ?)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 20:58 #2
Måske ligger det her.
Kig under brugere <dit navn> <AppData>< Roaming>< Microsoft>< Skabeloner>
Fjern alle. Undtagen normal.dot
Avatar billede nilsen Nybegynder
13. april 2011 - 23:38 #3
gdi
Jeg har kørt office diagnosticering, den fant ingen fejl.
pocot: jeg finder frem til AppData, men i den mappe ligger det ingen roaming etc...
Jeg glemte at fortelle at jeg har windows7 64 bit installeret.
På den pc som alt virker normalt kører jeg vista. (32 bit)
mvh
Nilsen
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 23:45 #4
kontrolpanel>mappeinstillinger> Vis< skjulte mapper filer og drev> sæt markering.
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. april 2011 - 15:55 #5
gdi
poko1
Jeg kom noe videre men under microsoft findes det ingen skabelon mappe.
desv.
Nilsen
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. april 2011 - 18:01 #6
Dette er Windows 7 64 Bit med Office Pro.
http://img828.imageshack.us/i/skabelon.png/
Og det er det samme på vores andre Pcér
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. april 2011 - 20:34 #7
Det er mulig denne mappen findes i pro udgaven, men i den jeg har som er home/student udgaven findes den ikke desv.
Nilsen
Avatar billede nilsen Nybegynder
28. april 2011 - 09:45 #8
gd
Desv. ingen svar som kan rette problemet.
Lukkes
mvh
Nilsen