Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 19:36 Der er 1 kommentar

Programmør søges!!

Hej alle!

Du skal give mig en pris på hvad dette vil koste mig.

Programmer dette i html5, med mysql.

Designet er købt, og bliver leveret i png.  Der laves en hemmeligholdelsesaftale, som begge skal skrive under på inden projektets start.
Dersuden er der lavet en præcis beskrivelse af projektet som vil blive udleveret sammen med hemmeligholdelsesaftalen.

Du skal kunne lave en kvittering til mig på et nøjagtigt beløb, efter at du har modtaget og læst papirne som du får udleveret. Men før at du får noget udleveret skal jeg have en cirka pris på hvad dette vil koste!

Det er en fordel hvis man allerede har erfaring inden for programmering i erhvers mæssighed, men der er ikke specefikke krav til erfaring.
Det er en fordel hvis du har et firma, med offentlig adgang, men ikke noget krav.

Du skal udover at lave designet i HTML 5/CSS og med SQL database, lave følgende.

1.  Oprettelses system, Links imellem menu fanerne. Registeringen af personer som bruger siden skal indkluderer. Navn Adresse, og tlf/mobil nr, samt e-mail. Jeg skal kunne se de regisreredes oplysninger, enten i form af mail sending, eller database looking.

4. Jeg skal selv stå for at impoterer skrift på siderne, ved lidt hjælp. Jeg vil også gerne have lidt hjælp til at uploade min side til en ftp server, samt registering og refferering ad domæne navn dertil.

Hvad skal jeg CA. betale dig for at programmere dette ? Du behøver ikke at skrive beløbet herinde, men bare skriv det til min e-mail som er . ronniemller@me.com.
Hvis du er interesseret kan du til at starte med skrive et indlæg her på siden, at du vil og kan lave dette, med evt. tilføjelse.

Tak!
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. april 2011 - 14:33 #1
Hej.

Jeg kan lave alt hvad du ønsker, du er velkommen til lige at kontakte mig, hvis du stadig har brug for hjælp. Du kan kontakte mig igennem min hjemmeside, og samtidig læse lidt nærmere om mine kompetancer.

Mvh.. Mwm

www.mwmstudio.dk