Avatar billede jakob-w Nybegynder
31. juli 2001 - 10:30 Der er 6 kommentarer

100 point for at komme videre half-life og Oposing Force

Jeg kan ikke komme videre i Half-life og Oposing force. Håber du kan hjælpe...

Hanlf-life: Ved et stort hvidt monster som svæver langsomt rundt i luften og skifte hvis affyrer ildkugler og portaler.

Oposing Force: Ved et stort grønt monster, hvor der på begge sider af monsteret er placeret en kanon der kan skyde med laser.
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. juli 2001 - 10:34 #1
Jeg ved ikke lige med det hvide monster i HL, men kig her, du burde kunne finde løsningen her: http://www.gamespot.com/features/halflife_gg/walk1.html
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. juli 2001 - 10:35 #2
Avatar billede djensen Nybegynder
31. juli 2001 - 11:17 #3
I opposing force:

Du skal bare blive ved med at skyde det store grønne monster i øjnene...det kan godt være det tager lang tid, men det er altså måden.
Har selv bøvlet med det :)
Avatar billede sluppi Nybegynder
31. juli 2001 - 12:05 #4
i halflife skal du op i skyde monsteret ned i hjernen, såhudt jeg visker.
Avatar billede Noam-9 Praktikant
31. juli 2001 - 13:25 #5
Halflife: Der er 3-4 orange ruder der skal smadres med bazookaen, derefter åbner dens hoved sig og så skal man smide en håndgranat eller lignende ned i hovedet på den.
Det nemmeste er at komme op over den, vha de trin der findes i rummet. Når du så er over hovedet på den, hopper du henover den og smider noget sprængstof ned i hjernen på den.

Opposing Forces: Intet trick, skyd til den dør...
Avatar billede Noam-9 Praktikant
13. august 2001 - 18:57 #6
Hallo....