Avatar billede rasm_ar Nybegynder
12. april 2011 - 07:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dnla

Jeg blev oprindelig sendt i byen efter en anordning til overførsel af billeder/dvd fra pc til tv (so ein ding), men kom hjem med et nyt Sony 46ex721, fordi her var det indbygget, og ja mit gamle tv trængte til en lang ferie. Desværre er det endnu ikke lykkes mig at få overført nogen dvd-film, mens billeder og mine egne optagelser fungerer på mit nye tv. Sony hotline skriver sider op og ned, men lige lidt hjælper det, og nu har jeg fået vendt godt og grundig op og med på min Windows Media Player. Er der nogen eksperter der kan/vil hjælpe?
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
12. april 2011 - 07:19 #1
Overskriften skulle være DLNA (undskyld men det er først på morgenstunden)
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
18. april 2011 - 05:31 #2
Ingen hjælp, desværre