Avatar billede Winspai Nybegynder
10. april 2011 - 22:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer køb

Hej jeg har et problem jeg har 10.000 kr. til en ny bærbar men ved ikke hvilken kan i hjælpe ??
Avatar billede Debillus Nybegynder
10. april 2011 - 23:49 #1
1. Gå ned i en butik der sælger bærbare computere.
2. Sig til manden bag skranken. Jeg skal ha' en bærbar til 10.000,-
3. Giv manden pengene.
4. Gå hjem igen med din nye bærbare computer.

Nemt ikke =)

Du bliver nok nødt til at skrive bare en aaanelse mere om hvad det er du vil bruge den til og hvad krav du stiller til den før der er nogen der kan komme med "bedre" forslag end ovenstående.
Avatar billede Winspai Nybegynder
11. april 2011 - 08:32 #2
Ja det kan jeg godt se nu :D hehe
jeg skal bruge den til at spille lidt på og lave skole arbejde på min efterskole og havde tænkt på en Asus eller Alienware men er ikke sikker da mine venner siger at alienware betaler man ekstra for mærket
Avatar billede beetle Nybegynder
11. april 2011 - 08:43 #3
Selv med 10.000,- kommer du ikke langt med Alienware med mindre du køber deres ragelse. Og ragelse er ragelse, uanset hvilket mærke der står på låget.

Skolearbejde kan en Commodore 64 tage sig af, om nødvendigt, så det er ikke rigtig en parameter.

"Lidt Spil" er lidt lige som at sige bilforhandleren at øsen skal "kunne køre lidt stærkt". Er det lidt hjerterfri med vennerne, eller skal du kunne trække Halo XXIV med 300 frames i sekundet?

Hvorfor en bærbar?.. Er det fordi du skal slæbe rundt på den hele tiden, eller kommer gummidupperne til at gro fast der hvor den står og "praktisk ikke fylder så meget"?

Hvor stor skal skærmen være. Skal du og den halve efterskole sidde og glo film på den?

... du er ikke helt færdig med at være præcis endnu =)
Avatar billede Winspai Nybegynder
11. april 2011 - 18:55 #4
Okay
Den skal spille wow
den skal kunne slæbes rundt og bruges til skole og lan
Skærm 15 tommer :D
Avatar billede beetle Nybegynder
11. april 2011 - 19:12 #5
Så skal du da slet ikke bruge 10.000,- på en bærbar med mindre du vil ha' den med bladguld og butler.

Denne ville være et prisøkonomisk bud:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4519302

Men siden du har budgettet til det kunne du gå lidt op i skærmstørrelse (17" er rart når du spiller) med en lidt hurtigere cpu:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4938068

Men smut ned til din lokale storcenter og se modellerne an før du tager hjem og køber den på nettet for 20% mindre.
Avatar billede Winspai Nybegynder
11. april 2011 - 22:36 #6
okay tak jeg køber nr. 2 :D
skriv lige svar så du kan få point
Avatar billede beetle Nybegynder
12. april 2011 - 00:49 #7
Jeg synes da afgjort du skal kigge på andre modeller før du køber, men nr. 2 lyder som et bud.

Held og lykke.