Avatar billede fylgjer Nybegynder
10. april 2011 - 18:28 Der er 4 kommentarer

min skærm går ud

for to år siden købte jeg en hp maskine og en benq skærm.

efter bare et par dage fandt jeg ud af at har min computer været tændt i nogen timer og jeg genstarter... går min skærm ud.

tænder jeg den er den tændt i ca 15 sec og den slukker.
og så skal den være slukket i ca 10 min før jeg kan tænde og den forbliver tændt.

skulle self have aflevert den på gangtien men tænkte. et nyt skærmkort sikkert ville løse det. (pc'en trængte det uanset)

i mellemtiden har jeg skiftede motherboard skærmkort strømforsyning cpu ram hardisk skærm og kabler.

problemt stadig det samme... tændt et par timer... genstart og skærmen går ud....

nogen ideer?
10. april 2011 - 19:38 #1
... prøv SKÆRMEN på en anden PC ?
Avatar billede I8NY Nybegynder
20. april 2011 - 10:30 #2
Hvis du bruger en elspareskinne til at forsyne din skærm med strøm, så udskift elskinnen til en standard skinne, da sikringen i elspareskinner kan drille!
20. april 2011 - 17:42 #3
... ska' vi lige have <fylgjer> på banen igen ?
Avatar billede fylgjer Nybegynder
20. april 2011 - 23:42 #4
Hvis du bruger en elspareskinne til at forsyne din skærm med strøm, så udskift elskinnen til en standard skinne, da sikringen i elspareskinner kan drille!

omg satte min skær til en direkte tilslutning i væggen og simsalabim...

har ellers været noget af en gåde fordi som sagt skærm og indmad i computeren så og sige er skiftede ud...

og så noget så simpelt...

100000 tak