Avatar billede piopakk Nybegynder
10. april 2011 - 15:14 Der er 1 kommentar

Directx 11 problemer

Hejsa,

Et af mine spil ved ved med sporadisk at crashe til dekstop, med angivelse af at directx fjelde noget..

Og siden at directx 11 ikke kan afinstalleres fra Windows 7, så tænkte jeg at jeg ville prøve at slette nogle registrerings-filer..

Skulle jeg aldrig have gjort! Dumt!

Jeg har hverken lyd eller kan spille spil, da directx11 ik fungerer ordenligt.

dxwebsetup.exe vil ikke installere directx.

System restore hjælper heller ikke.

Nogen forslag?

Jeg takker
Philip
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 07:21 #1
du har gamle spørgsmål du lige skal kigge lidt på

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/voodooman