Avatar billede Maker445 Nybegynder
09. april 2011 - 17:26 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Format!

Hej
Jeg har en Windows 7 HP Compaq. min computer er blevet lidt langsom, kommet for mange fejl og har downloadet alt for meget på. Så jeg vil gerne formate. Da jeg købte min Computer var der ikke nogen CD med, og jeg ved ikke hvordan jeg skal formate min computer. Har prøvet og slukke og trykke på F11, F10, F9, F8 osv. Nogen der ved hvordan jeg formater min computer :(?.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 17:29 #1
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=da&dlc=da&cc=dk&docname=c01575566#N35

Tror du skal have fat i cd-er, hvis du ikke har en recoverry partion på din pc
Avatar billede Maker445 Nybegynder
09. april 2011 - 17:31 #2
Jeg har noget der hedder Recovery på min Pc men har Ingen CD og har formatet før kan bare ikke huske hvordan man gør :(
Avatar billede Maker445 Nybegynder
09. april 2011 - 17:37 #3
Jeg har noget der hedder Recovery og har formatet min computer før men kan bare ikke huske hvordan og har ingen CD / havde ingen CD da jeg formatede sidst.
Avatar billede thov Forsker
09. april 2011 - 17:42 #4
Det plejer at være sådan, at man skal trykke <Alt> ned, samtidig med den rigtige <F> tast.
Og det skal gøres i sekunderne efter power-on.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 18:41 #5
Kopieret fra link i #1

Jeg fik ingen Windows XP eller driver CD' er leveret med maskinen. - Hvordan installerer jeg systemet igen?
Din maskine har en gendannelsespartition liggende på harddisken. For at starte den trykker du på F11 tasten, eller du går via Windows til Start -> Alle Programmer -> System. Herefter følger du de informationer, som du får på skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 18:42 #6
Se om ikke det samme gælder for win 7