Avatar billede kris-d Nybegynder
09. april 2011 - 00:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 advanced boot options og asus p6x58d-e

naar jeg vil gaa ind i advanced boot options, og trykker f8 saa kommer jeg ind i mit bundkorts boot manager. hvordan kommer jeg ind i advanced boot options ?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 08:02 #1
hvad er det du vil lave

vil du i bios
der fulgte en bog med dit bundkort - mange kigger slet ikke i den men den er faktisk guld værd

Du kommer ind i Bios ved at trykke "Del" eller "F2" eller "F+ et eller andet" under opstarten, der plejer gerne at stå hvad der skal trykkes på.

hvis det er under install så er det denne vej

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

vil du installere win 7 eller hvad er det
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 08:06 #2
her er dit bundkort

http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=gFBKfNyhppW9tDbB&templete=2

de er ved at lave siden om

m.v.h
Avatar billede KHHP Juniormester
09. april 2011 - 15:43 #3
Jeg tror jeg har forstået hvad du vil have svar. Med Advanced boot options mener du, at du vil have den menu frem hvor du kan vælge at boote i fejlsikret tilstand osv.
Hvad angår at løse problemet, så tror jeg at du skal gå ind i bios og slå ASUS boot manager fra.
Avatar billede kris-d Nybegynder
10. april 2011 - 23:41 #4
KHHP

du reddede sku lige mit liv. lav lige et svar saa du kan faa dine point. jeg skule ind og slaa noget driver ting fra saa jeg kunne faa min ps3 controller til at koere paa pcen.

mange tak alle sammen
tak fordi i tog jer tid til at skrive :D
Avatar billede KHHP Juniormester
11. april 2011 - 14:56 #5
Her har du et svar :)