Avatar billede bromer Nybegynder
06. januar 2000 - 17:50 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Vurder venligst denne side

Hejsa, vil i ikke lige tage et smut på denne side og lige give besked tilbage om, hvad i synes og den.

http://www.wiktor.dk/~bromer/html/

På forhånd tak

Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 18:05 #1
hej bromer

farve: farvekompositionen er fin, grå, blå og hvis passer godt sammen

tekst: emnerne er gode og passer godt sammen til hinanden, teksten er let læselig og godt for brugeren.

layout: siden er ikke specielt fangene og er ikke en side du siger wow til når du ser den. men en god opdeling med hensyn til mellerum mellem emnerne.

positivt: siden er utrolig brugervenlig og en hurtig loading tid gør altid godt

negativt: lidt mere farve/banner/logoer ville hjælpe meget.

mvh. mainframe
Avatar billede qwa Nybegynder
06. januar 2000 - 18:46 #2
Hej Bromer

Jeg vil sige det samme som Mainframe at dine farver passer fint sammen, men det bliver kedeligt at kigge på den, du skal have noget der får den til at live lidt mere op...du kan også godt have nogle flre faver for der er ikke særlig mange, og det vil nok også live den lidt mere op...

Venlig Hilsen Qwa
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 18:51 #3
karakter: 9@13
Avatar billede cldu Nybegynder
06. januar 2000 - 18:58 #4
lidt småkedeligt design, men RIGTIG gode cross-links OVER DET HELE.

Det gør det hele meget nemmere at finde rundt i, så fortsæt endelig på den måde!!!

9 @ 13
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 19:27 #5
hvorfor opretter du det nu 2 gange?
Avatar billede bromer Nybegynder
06. januar 2000 - 21:37 #6
undskyld, hvad bliver oprettet 2 gange?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 22:07 #7
det er spm
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 22:07 #8
er=her
Avatar billede bromer Nybegynder
07. januar 2000 - 22:27 #9
jeg ville selvfølgelig havde flere kommentarer og ville da gerne give alle de flinke mennesker nogle meget flinke seriøse point
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 15:01 #10
Dit Link til mig link er da dumt hvorfor skulle man ville det? Hvad får man for det? Hvis man kan lig din site så laver man da bare et bookmark.

Din site er en HTML-tutorial. Kald dog en spade for en spade. Alt det andet er bare lidt sjove/nyttige attributter. Altså, Opprioritere designet mht. det at være en web-bog, nedprioritere alt det andet.