Avatar billede DanielMejer Nybegynder
08. april 2011 - 23:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bærbar

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=617420#extra

Kan denne anbefales til hjemmebrug, alm surf og evt. Counter-strike 1,6 ?

Jeg <B>skal </B> ud og have en ny bærbar nu, da den anden er gået død. Men vil helst ikke betale over 4k, da jeg ikke bruger den til andet end at "chille" .. og så vil jeg gerne spille cs 1,6 hvis den kan :-)
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2011 - 23:57 #1
System req til cs 1,6:

Minimum: 500 mhz processor, 96mb ram, 16mb video card, Windows 2000/XP/ME/SE, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: 800 mhz processor, 128mb ram, 32mb+ video card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Din computer har Windows 7, så det tror jeg desværre ikke den kan køre medmindre du skifter OS/styresystem til XP på maskinen, men det løber op i en lille tusse.
Avatar billede DanielMejer Nybegynder
09. april 2011 - 00:49 #2
Så det er kun styresystemet den er gal med?
Hvad med selve pc'en? Er det noget alla, den kan tage notater og søge på facebook, og det er dét.?
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 12:25 #3
Havde ikke lige tid til at se på den i aftes, men SHIT DET ER EN VILD COMPUTER TIL 4000!!!!!!!!!!!!!! Har aldrig set sådan en god pc til 4000!!!

Dens specs:
Processor: 2 kernet Intel Core i3 350M / 2.26 GHz :O :O
Ram: 4 GB DDR3 SDRAM :O :O
Grafikkort: ATI Mobility Radeon HD 6370 :O :O
Videohukommelse: 512 MB GDDR3 SDRAM

Det er ikke sikkert det siger dig særligt meget, men det er altså tæt på at være en gamercomputer (hvis det ikke er det). Den kan SAGTENS køre CS 1.6, hvis den ikke havde windows 7. Ved ikke om du kan få det til at virke på windows 7, men vil ikke love noget.

Den kan også køre andre større spil.
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
09. april 2011 - 13:33 #4
Der er skam intet galt med Windows 7.

Windows 7 kører lige så godt som XP, faktisk bedre.

Har aldrig nogensinde haft problemer med at installere og spille spil på Windows 7. :)

Så den kan du roligt købe.
09. april 2011 - 13:44 #5
*Enig* med #4 !!!
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 13:47 #6
Fint, men så forstår jeg bare ikke hvorfor de skriver i systems req at man skal have Windows 2000/XP/ME/SE. Er de ikke ude på at sælge spil. :O
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
09. april 2011 - 13:59 #7
Den gang fandtes Windows 7 ikke. Det er derfor det ikke står der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2011 - 14:15 #8
CS 1.6 kører fint under Windows 7 :)
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 15:06 #9
#7: At rette.... *S*
Avatar billede DanielMejer Nybegynder
09. april 2011 - 19:21 #10
Den første, hvis du skriver et svar kan du få point, jeg køber den bare mandag ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2011 - 20:48 #11
Tak for point
Avatar billede DanielMejer Nybegynder
11. april 2011 - 09:49 #12
Btw. Tak til alle for svarene.