Avatar billede alien84 Nybegynder
08. april 2011 - 17:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synology audiostation - mapperne kan ses, men ikke selve filerne?

Hej ppl,

Er der noget der har oplevet noget tilsvarende og evt. ligger inde med en løsning?

Jeg kører med en  Synology DS110j med aktiveret mediastation, audiostation mm. - den delte mappe Music indenholder div. musikfiler, i en given mappestruktur - Men jeg kan i min audiostation på hhv. computere og android enheder KUN se mapperne, ikke selve filerne?!

Jeg har tidligere brugt denne løsning helt fint, men efter bla. opdatering af DSM til 3.1 plus tilføjelser til musikbiblioteket, er det altså kun mapperne jeg kan se. Hertil skal siger, at jeg sagtens kan se selve filerne i min filestation eller via windows share. Jeg har ydermere forsøgt at re-indexerer mit mediabiblioteket, hvor mappeændringer opdateres, men stadig ingen filer..

Underligt nok kan jeg dog godt afspille de playlists der måtte ligge i mapperne, men filerne i playlisterne er dog markeret med et rødt X i audiostationen, når listerne gennemkigges eller afspilles..

Håber i kan afhjælpe mit prob.

/Jonas
Avatar billede alien84 Nybegynder
08. maj 2011 - 13:31 #1
Nu skal i jo ikke overfalde mig med svar, en af gangen, tak.

Nu har jeg kontaktet synology supporten, det skal da blive spændende..
Avatar billede alien84 Nybegynder
22. juni 2011 - 23:29 #2
Fixet af Synology support ved at restore indexDB til audiostation.