Avatar billede omen Nybegynder
31. juli 2001 - 01:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

.mov filer

Nogen der ved om det overhovedet er muligt at afspille .mov filer i Windows Media Player ? Og hvis der findes et codec, hvor kan man hente det henne?
Avatar billede lauer Nybegynder
31. juli 2001 - 01:23 #1
prøv at rename dem til .mpg eller .mpeg i stedet, så kan du vist fint.
Avatar billede omen Nybegynder
31. juli 2001 - 01:25 #2
Nej det virker ikke. Det er jo stadig den samme fil, bare med nyt navn.
Avatar billede lauer Nybegynder
31. juli 2001 - 01:27 #3
jaja, men så skulle WMP skulle spille den... det gør den i hvert fald ved mig!
Avatar billede omen Nybegynder
31. juli 2001 - 01:32 #4
okay... jeg er ret ny herinde på eksperten, kan du svare igen så jeg kan give dig point ?
Avatar billede lauer Nybegynder
31. juli 2001 - 01:33 #5
virkede det da?
Avatar billede omen Nybegynder
31. juli 2001 - 01:45 #6
nej... men jeg prøvede at rename to forskellige .mov filer, men nej.
Media Player: Det rette dekomprimeringsprogram kunne ikke indlæses. (fejl=80040200)
Avatar billede lauer Nybegynder
31. juli 2001 - 01:53 #7
så skal jeg da ikke have point...
nå men er du sikker på at du har hentet hele filen?
prøv at hente divx... www.divx.com
Avatar billede omen Nybegynder
31. juli 2001 - 02:03 #8
.mov filerne virker fint i Quicktime, men jeg hader quicktime så derfor vil afspille dem i Media Player :-)
Avatar billede lauer Nybegynder
31. juli 2001 - 02:10 #9
hmm, okay
Avatar billede janmansilver Nybegynder
01. august 2001 - 14:34 #10
Omen! Mov filer er QuickTime! Altså en QuickTime fil har endelsen \"*.mov\"...

Hvorfor hader du QuickTime! Kom med argumenter!
Avatar billede omen Nybegynder
02. august 2001 - 16:11 #11
janmansilver: jeg har bare hørt det er muligt at afspille mov filer i Media player hvis man har de rigtigt codecs.
Og gu vil jeg ej komme med argumenter.