Avatar billede Mawen Nybegynder
06. april 2011 - 19:21 Der er 2 kommentarer

Asrock motherboard

Jeg har geninstalleret min computer og prøver at installere mit motherboard.. tror jeg. Trykkede bare på en af de mange drivere jeg kunne installere på min Asrock CF. Jeg skulle så genstarte og der kom så en skræm frem hvor jeg skulle trykke Y(yes)/N(No) for om jeg ville indsætte en diskette. Nyere computere har ikke disketter så trykkede nej. Der står den vil genstarte men ender på samme side hvor den spørger Y/. Hvad skal jeg gøre?

Første gang slukkede jeg min computer da jeg kom til at tykke "Y" og jeg vidste ikke hvordan jeg skulle komme ud af det. Det kan være der fejlen er.

Tak for nu.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. april 2011 - 22:15 #1
Prøv at stille dit spørgsmål under en anden kategori for eksempel styresystemer og fortæl hvilket 98 XP Vista Win7 eller hvad det nu er du vil instalere der mangles nok en SATA Driver.
Avatar billede Mawen Nybegynder
12. april 2011 - 21:12 #2
Okay tak. Prøver jeg