Avatar billede Qhran Nybegynder
06. april 2011 - 19:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ipod Touch

Jeg har købt en Ipod touch i dag. Men da jeg sluttede den til computeren ville den ikke køre setup, og jeg havde installeret itunes nyeste. Så jeg prøvede at genstarte den, nu ville den så gendanne den, men da den havde prøvet at starte på en gendannelse sagde den bare at der var sket en fejl, og nr. 1611 kom op flere gange.

Den har ikke gennemgået en setup eller så meget som startet en, den vil ikke gendannes på grund af fejl nr 1611. Kan nogle hjælpe mig. Har prøvet:

- Genstarte computeren
- Tvinge Ipod'en til at genstarte
- Geninstallere Itunes
- Trukket stikket ud og sat det i igen

Kan i hjælpe mig, jeg har prøvet de førnævnte, hvis i kan hjælpe vil der være en stor tak til jer alle.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2011 - 19:51 #1
Avatar billede Qhran Nybegynder
06. april 2011 - 21:15 #2
Intet på den liste virker, jeg har prøvet det hele, intet. Den siger bare at der opstod en fejl og at den hed 1611.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2011 - 22:14 #3
Så må den til service.
Avatar billede Qhran Nybegynder
07. april 2011 - 08:08 #4
Jeg har lige købt den, det kan ikke passe at jeg kommer til at betale 1000 kr ekstra for at få den til service.
Avatar billede Qhran Nybegynder
16. april 2012 - 22:59 #5
Dette spørgsmål bliver nu lukket.