Avatar billede tac Nybegynder
06. april 2011 - 17:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

To skærme tilsluttet

Hej

Jeg har købet et sapphire toxic hd 6850 1GB GDDR5, mit problem er at når jeg tilslutter mine to skærme i de to dvi porte er det kun den ene skærm der viser noget. Den siger ogsa at der kun er en skærm når jeg leder efter den anden via catalyst control center. Hvis jeg bytter om på de to skærme er det bare den anden der får signal og den første der bare er sort, så skærmene fejler ikke noget. Før have jeg et GeForce 8800GT og der virkede det uden problemer med to skærme intil det stod af ( derfor nyt kort)

Nogen der har et forslag til dette problem ?

MVH
Anders
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2011 - 18:01 #1
Måske ville det være en idé at skrive hvilket kort du har nu
Avatar billede Thomas_NS78 Mester
06. april 2011 - 18:37 #2
pstidsen

umiddelbart vil jeg gætte på at det er et "sapphire toxic hd 6850 1GB GDDR5" kort han har :)

Jeg forestiller mig at du enten har et driver problem, eller en defekt DVI port. har du prøvet begge DVI porte en af gangen?

og hvad med HDMI porten den kunne du også overveje at prøve evt. ved at slutte den til TV'et hvis din skrærm ikke understøtter der
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2011 - 19:16 #3
MIN FEJL!!!
06. april 2011 - 20:05 #4
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Har du indlæst korrekt driver ?
Avatar billede tac Nybegynder
07. april 2011 - 16:10 #5
Jeg kører Vista 32-bit.
Har desværre ikke mulighed for at afprøve hdmi da jeg lige er flyttet og ikke har fået mit nye tv endnu. Har opdateret med de drivere der ligger på sapphires hjemmeside, der kommer kun signal ud på den ene port, det er som om den skal "tændes" et sted. Tror i den kan være defekt når kortet er helt nyt ?
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
08. april 2011 - 05:53 #6
stødt på samme problem før, hvad jeg gjorde, er opgraderet min OS til 64-bit og det løste mit problem, også at opdatere mit Vid Card Driver
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:23 #7
Avatar billede tac Nybegynder
01. april 2012 - 16:39 #8
Lukker, har købt nyt kort