Avatar billede GylleG Nybegynder
06. april 2011 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bærbar gamer ghz

Hej Eksperten

Min konfirmation er ved at nærme sig og ønsker mig en bærbar gamer den må meget gerne kunne tage Alle COD spil og starcraft 2 i højeste grafik.

Har kigget på denne her og har set en demo-model som koster 8k, og er derfor meget intra i at vide om den er ok : ASUS  G51J-IX139V-3D, men den er kun på 1,6 ghz og har 4 kerner.
http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ASUS_G51J-IX139V_Gamer_15-6_3D_panel_HD

Er om det er godt nok med de 1,6 ghz og er en computer med 2,3 ghz og 2 kerner er bedre?

Hvis i kender til nogle andre computere der ligger i prisklassen omkring 7-8k så må i også meget gerne komme med nogle links og rådgive mig lidt.

På forhånd tak.
Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 16:30 #1
Den er ikke god nok
Avatar billede GylleG Nybegynder
06. april 2011 - 16:38 #2
Okay det lyder ikke så godt, hvad er det der gør den dårlig og kender du en anden der er bedre der koster 8-9 tusind evt. en msi eller ASUS?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. april 2011 - 16:52 #3
Altså du kan godt spille lige præcist de to spil du snakker om, måske ikke aller højeste kvalitet.
Du skal dog ikke forvente at den næste generation af spil vil køre lige så godt.
Og skal du have en spille maskine, så er det ikke nogen god idé at vælge en bærbar, det har det aldrig været, og der går lang tid før det bliver det, ikke sagt at du ikke kan få en som ikke klare det ganske udemærket, men du betaler også kassen for det.
Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 16:53 #4
for lidt ram og hardisk, dårligt graffikkort
Avatar billede sketter Nybegynder
06. april 2011 - 18:16 #5
Snup du hellere en pc fra MM-vision, det tror jeg at jeg gør sidder lidt i samme situation.

Nogen der kan bekræfte?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. april 2011 - 00:18 #6
Kender ikke lige noget til mm vision, bygger selv mine maskiner.
Men helt klart, vælg stationær hvis man vil spille meget og gerne vil have kvaliteten også.

Spiller selv en del, og vil da langt hellere have den ydelse jeg har i min stationære end at gå på kompromis for at få en bærbar, så hellere have den stationære til spil og en mini bærbar til alt det andet.
Avatar billede GylleG Nybegynder
12. april 2011 - 07:25 #7
tordenfusk