Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 14:53 Der er 10 kommentarer

Gratis hjemmeside

Hej er der nogle der kender et godt sted hvor man kan lave sin egen hjmmeside gratis???
Avatar billede LucasLP Nybegynder
06. april 2011 - 14:54 #1
webs.com
Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 15:04 #2
for basic agtig desværre
Avatar billede macbookproen Nybegynder
06. april 2011 - 15:27 #4
tusind tak madand
Avatar billede madand Nybegynder
06. april 2011 - 15:31 #5
Svar.. (hvis jeg har besvaret dit spørgsmål) :)
Avatar billede kaspermb Nybegynder
06. april 2011 - 15:41 #6
Avatar billede vKildevand Nybegynder
10. april 2011 - 00:53 #7
000webhost.com er HELT klart en fantastisk en. Der er ftp, Phpmyadmin you know..

Dog er Latesdot.com også heeeeeeeeelt fint, selvom deres FTP er liiiiidt langsom, men det er fint. ;)
Avatar billede vKildevand Nybegynder
10. april 2011 - 00:58 #8
Undskyld mit korte spam, men:

Jeg synes du skal starte på 000erbhost.com. Når du så har lært alt dette, synes jeg faktisk du skal købe dit helt eget domæne. Der er jo fantastisk mange steder at købe dem, så jeg vil komme med en meget kort liste over dem, jeg synes du skal kigge lidt nærmere på:

- Gigahost.dk
- Unoeuro.com (VIRKELIG GODT!)
- Mlhosting.dk

De er nogle ganske gode sider.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 01:01 #9
Hvis jeg var dig, så ville jeg også købe mit eget domæne. Det koster helt ned til 10 kroner om måneder + omkring 60 kroner i domæneafgift, så det er jo lige til at overkomme.

På den måde har du fuldt ejerskab over det hele + mange flere muligheder ved valg af system.

Personligt benytter jeg altid Wordpress, da det kan alt hvad hjertet begærer er forholdsvist simpelt at benytte.
Avatar billede Cytron Nybegynder
10. august 2012 - 13:11 #10
Prøv evt. wew.dk - Gratis hjemmeside med funktioner samt et nemt og kort domæne, hvor du selv står for indholdet.