Avatar billede Basse25 Novice
06. april 2011 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ORA-01652

Hej

Vi får følgende fejl, når vi prøver at køre en rapport i Oracle Discoverer 4.0 - Er der nogle, som har et godt bud på, hvordan dette kan løses. Umiddelbart ser det ud til, at der ikke er plads nok - Et eller andet sted. Hele fejlmeddelelsen lyder sådan:

ORA-01652: Kan ikke udvide temp segment med 128 i tabelområdet TS_Temp
Avatar billede madiedk Nybegynder
11. april 2011 - 19:41 #1
Hej

Der er 2 løsninger

1. udvid jeres temp tablespace til at indeholde mere plads

2. optimer jeres SQL hvis muligt.

problemet er at nogle SQL sætninger skal opbevare midlertigt data inden der kan returneres fra fra jeres forspørgsel. Den data opbevares i det der hedder temp tablespace.
Avatar billede Basse25 Novice
19. april 2011 - 14:42 #2
Tak

Vi prøver, at sende dette videre til vores IT-afdeling.